loading...
بالی برای پرواز
آخرین ارسال های انجمن
رهگذر بازدید : 20 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (1)





اگه به تو نمی رسم            ٣٣١٢٣٨۶

التماس                            ٣٣١٢٣٩١

آهای تو که عشق منی       ٣٣١٢٣٨٢

بارون                               ۵۵١١٠١٨

باور                                 ۵۵١١٠٢٣

به عشق تو                      ٣٣١٢٣٨٠

بیا دنبال من                     ٣٣١٢٣٨١

تا تو نباشی                      ٣٣١٢٣٨۵

تقصیر                               ۵۵١۶٨۶

تلافی                            ۵۵١١٠١۵

چشمهای تو                       ۵۵١۶٨٨

خاطره                              ۵۵١١٠١٩

خسته شدم                        ۵۵١۶٨۴

خنده و گریه                         ۵۵١۵٨۶

دلم گرفته                          ۵۵١١٠١٧

زندگی بی تو مرگه               ٣٣١٢٣٨٣

ستاره ای                             ۵۵١۶٨۵

سنگ غرور                         ۵۵١١٠٢٠

طعنه                                 ۵۵١١٠٢٢

فرشته من                            ۵۵١۵٨۵

قسم                                 ٣٣١٢٣٨٩

قسمت                              ۵۵١١٠١۶

کی عوض شده                    ۵۵١١٠٢١

گل من                                ۵۵١۶٨٣

من کجای زندگیتم                ٣٣١٢٣٨٧

من وتو                              ٣٣١٢٣٨٨

واسه اینکه                          ۵۵١۶٨٧

وقت رفتن                             ۵۵١۵٨٧

هر چی بگی همونه            ٣٣١٢٣٩٠

یه دنیا غم دارم                    ٣٣١٢٣٨۴


مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تست
    برای تست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 50
  • بازدید سال : 546
  • بازدید کلی : 6,759
  • کدهای اختصاصی