loading...
بالی برای پرواز
آخرین ارسال های انجمن
رهگذر بازدید : 49 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)
تا اونور دنیا باشی پشت ابرا باشی


دوست دارم


من آرزومه دلت با من بمونه هی بگی بمون


تو عشق مهربون من


کی جز من هواتو داره؟! هوای گریه داره


وقتی دوری تو


کی مثل من برات می میره؟! همش دلش می گیره


وقتی دوری تو


اما تو نموندی کاش می فهمیدم از اول عشق تو برای من نبود

  گیره عطر پیرهنت
واسه تو هرکاری کردم اما چاره چی دلت با من نبود


آروم آروم دوباره دل هوای گریه داره بعد رفتنت


دلتنگتم دوباره جونم و می
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تست
    برای تست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 53
  • بازدید ماه : 47
  • بازدید سال : 543
  • بازدید کلی : 6,756
  • کدهای اختصاصی