loading...
بالی برای پرواز
آخرین ارسال های انجمن
رهگذر بازدید : 17 دوشنبه 05 فروردین 1392 نظرات (0)

دو باره تو كنارمي

هواي بوسه با منه

تمام آرزوي من همين به هم رسيدنه

دوباره تو سكوت من

صداي خنده ساز شد

شنيدن صداي تو براي من نياز شد

دوباره با نگاه من

نگاه تو يكي شده

دوباره از تو مردنم  

شبيه زندگي شده

به هر دري كه مي زني

دوباره مقصدت منم

 

دو باره تو كنارمي

هواي بوسه با منه

تمام آرزوي من همين به هم رسيدنه

دوباره تو سكوت من

صداي خنده ساز شد

شنيدن صداي تو براي من نياز شد

دوباره با نگاه من

نگاه تو يكي شده

دوباره از تو مردنم  

شبيه زندگي شده

به هر دري كه مي زني

دوباره مقصدت منم

دوباره مي رسم به تو

به هر دري كه مي زنم

 

دنيا مي مي دوني تو قلب مي موني

درياي آتيشي روياي ارومي

دستام و مي گيري دنيام و مي بازم

دستات رو مي گيرم دنيام رو مي سازم

 

من و به عطر يه نفس تو اوج بوسه خواب كن

براي اين يكي شدن رو قلب من حساب كن

به اوج قصه مي رسم

اگه تو باورم كني

كنار من نفس بكش

كه مبتلا ترم كني

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تست
    برای تست

    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 512
  • بازدید کلی : 6,725
  • کدهای اختصاصی